Iltoja vaan kaikille, minä olen Soreshy ja mut voi löytää pelistä nimellä Soresi. Olen foorumin yksi nuorimmista käyttäjistä (
Lapen kommentti by Lape: En usko...

) ja toinen admin, eli koitan jotenkuten pitää koko paikkaa siistinä sekä sisällöltään, että ulkoasultaan.
Aloitin theHunterin pelaamisen vuonna 2012 marraskuussa, jolloin ensimmäistä kertaa pelattuani jäin koukkuun. Ensimmäiset 3 kuukautta pelasin ilman jäsenyyttä, jonka jälkeen aloin kunnolla tuhlaamaan rahojani tähän peliin, enkä kadu sitä. Hunterissa tykkään pelata moninpeliä, mutta siitä huolimatta metsästää yksin. Moninpeliä pelaan jutellakseni ja auttaakseni uudempia pelaajia. Olen myös yksi harvoista foorumin jäsenistä, joka ei metsästä IRL.
Tässä vielä asioita, joista pidän:
PelaaminenAlotin videopelien pelaamisen noin 4-5 vuoden ikäisenä ja olen pelannut hyvin vanhoista peleistä uusiin peleihin. Konsolit, jotka talostamme löytyi oli Xbox, Xbox360, PS1, PS3, Game Cube, Wii, Wii U, GBA, DS ja yksi hyvin vanha pong-konsoli.
Lempi klassikko pelejäni on:
Grand Prix Circuit (1988),
Jazz Jackrabbit 2 (1998),
Liero (1998),
Mad Dash Racing (2001),
Populous the Beginning (1998) ja
UnReal World (1992) (Peli jota pelaan, kun tekisi mieli pelata theHunteria, mutta jokin estää pelaamasta sitä. Pelissä yllättävän hyvä metsästys ja combat systeemi)
Myös kortti- ja lautapelit on ollut tärkeä osa mun elämää ja tärkeimmät niistä on ollut ehdottomasti
Space Hulk ja
Magic The Gathering, jonka aloitin vuonna 2005. Ensimmäinen pakkani oli Punavalkoinen ja nykyään se on Valkomusta.
Piirtäminen/KuvankäsittelyOlen piirtänyt pienestä saakka niin tietokoneelle, kuin paperillekin. 8 vuoden ikäisenä aloten pixel artin tekemistä ja vuoden myöhemmin aloin kokeilemaan, miten kuvankäsittely multa onnistuisi ja
tässä (Ei kovin mukavaa katsottavaa) on ensimmäinen työ, jonka tein. Myös tämän foorumin logo on minun tekosiani.
TiedeErityisesti Avaruus, Fysiikka ja Paleontologia on asioita, joita tykkään tutkia netin kautta vapaa-ajallani (Silloin kun en pelaa)
Tietokoneet/PelintekoTietokoneella tulee istuttua melkeinpä joka päivä aamusta yöhön (ja usein illasta aamupäivään, koska unirytmi). Pelaamisen lisäksi olen myös itse harjoitellut tekemään pelejä, vaikken tosin ole kovin hyvä siinä, mutta harjoittelen jokseenkin ahkerasti. Haaveena olisi joskus tuottaa omia pelejä lukuisista ideoista, mitä mulle on sattunut tulemaan. 3d modelien teko alkaa pikkuhiljaa onnistumaan, mutta 3d pelejä mulla ei ole tarkoitus alkaa tekemään, ennenku oon oppinut 2d pelien tekemisen.