lape kirjoitti:Soreshy kirjoitti:npp kirjoitti:Austraalia on selvästikkin tehty nopeasti ja "rahastus mielessä"
Mä en koskaan tule ymmärtämään näitä kommentteja.
No voitkin antaa sitten hyvän perusteen että miksi? Eikö yhtään soi hälytyskellot jos mappi on tehty täysin 6 viikossa, siihen on tungettu 3 vanhaa lajia ja 1 uusi kun olisi voitu käyttää vähän enemmän aikaa toiseen uuteen lajiin?
Senverran on kokemusta jo tästä kehitystaipaleesta että KOSKAAN ei ole kiirehditty mitään näin paljon kuin tätä aluetta. Ei yhtään mitään.
Ei siinä mitään, tottakai saat olla tuota mieltä, minä olen toista mieltäGraafisesti ihan hienon näkönen alue mutta totta se on että tuolta puuttuu ihan kaikki detaljit, tai no onhan siellä joo junarata.

lape kirjoitti:@soresi Niin eritteletkö mikä tuossa? Kuten sanoin niin graafisesti on oikein hienon näkönen, mutta siellä on silti tasan 1 uusi laji, sieltä puuttuu kaikki detaljit esim. tornit, kengurukaan ei tuossa ihan huipulta näyttäny, jne...
@henu Joo meidänkin netti päätti vetää kunnon lagit tietysti juuri tähän hetkeen...Hidastaaaaaaaaaaaaa....

Soreshy kirjoitti:Ainiin, ainahan sä voit ampua skorppioonia, jos kyllästyt uuteen lajiin. ;_;
(eikös sekin ollut mahdollista?)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa