npp kirjoitti:Henu kirjoitti:Koiran takia vainEn mä ihan rehellisesti ammuttaessa ees nähnyt, että se oli noin levee ja puhdas hanko. Tuli pikkasen kovalla vauhdilla, niin se oli sekunnin sadasosan päätös, että tulittaako vai ei. Ja noh, päätöksen näkee tässä
Mutta voi herran jestan, että koira oli tyytyväinen ja hyrisi onnesta <3 <3 Paraspalkkio emännälle (tosin sai aika hienot sarvet kaupanpäällisiksi) <3 Koira on tuolta Muuramen suunnalta Kaipasen kasvatteja, niillä ei ole harmiksi kennelnimeä
Tää oli mun kolmas hirvi nyt![]()
Leveyttä sarville tuli 104cm <3 Ois tarvittu iso ovi, että ois sisään päässy.
Tosin ruhopaino oli vain 189kg, ei mikään suuri poika.
Fakta! Puhtailla hanko sarvisilla ei välttämättä ole piikkejä kovinkaan paljon, mutta tyvistä näkee, että uros on korkeitaan 4,5v ei varmaankaan vielä viittä. Mä luulen, että tää yksilö ei olisi enempää piikkejä noin puhtaisiin hankoihin saanut, mutta niistä olisi tullut vielä aika paljon jykevämmät! Mutta näin puhdasta hanko tyyppiä saa hakea ja kaukaa
samallainen kaatu täälläpäin piikkejä oli vain 6se oli parhaassa iässä ja sarvet oli todella paksut tyvestä,paino (ilman suolia, päätä ja nahkaa) n210kg

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa