että eikö ois vähän helpompaa ampua snakella tai parkkerilla kalkkunaa sydäimeen koska niissä on tähtäin?Zero12 kirjoitti:mitäs uutta kaipaatte jousimetsästykseen ? itse haluaisin toisen jalkajousen ainakin ja vaikka sen kuusipeuran.
Soreshy kirjoitti:4. Taljajousen yksijyväinen tähtäin, jossa hiiren scrollilla saa säädettyä etäisyyden.

Soreshy kirjoitti:Zero12 kirjoitti:mitäs uutta kaipaatte jousimetsästykseen ? itse haluaisin toisen jalkajousen ainakin ja vaikka sen kuusipeuran.Soreshy kirjoitti:4. Taljajousen yksijyväinen tähtäin, jossa hiiren scrollilla saa säädettyä etäisyyden.
Tuo ja kahen hengen puupassi.
Zero12 kirjoitti:Soreshy kirjoitti:Zero12 kirjoitti:mitäs uutta kaipaatte jousimetsästykseen ? itse haluaisin toisen jalkajousen ainakin ja vaikka sen kuusipeuran.Soreshy kirjoitti:4. Taljajousen yksijyväinen tähtäin, jossa hiiren scrollilla saa säädettyä etäisyyden.
Tuo ja kahen hengen puupassi.
allright! hienolta näytääsaisivat laitaa vaikka snakebite taljajousiin tuon tähtäimen. itse olen kyllästyny jo siihen uusien skinien tuloon.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa